up!in

Volkswagen

Pri príležitosti faceliftu najmenšieho modelu Volkswagenu sme sa rozhodli priamo osloviť cieľovú skupinu up!-u:  moderných mestských ľudí využívajúcich mobilné technológie.

Nadviazali sme spoluprácu s aplikáciou HOPIN TAXI. Skombinovaním názvov up! a HOPIN vznikla značka up!in, ktorá mala životnosť 1 pracovný týždeň.

Všetko sa začalo vo výrobnom závode Volkswagen Slovakia v Devínskej Novej Vsi, kde sa model up! vyrába. Flotila šestnástich áut vyrazila do ulíc Bratislavy a Košíc, kde od pondelka do piatka prekvapovala zákazníkov HOPIN TAXI. Tí, ktorí mali to šťastie, dostali po privolaní taxíku v aplikácii ponuku, zviezť sa zadarmo s up!in-om. Ak ju prijali, čakala na nich jazda plná prekvapení. Vyzdvihol ich celkom nový up!. Za jazdu v ňom nemuseli vôbec platiť, práve naopak – boli za ňu odmenení. Voucher v hodnote 500 Eur na kúpu nového Volkswagenu up!, poukážku na prehliadku fabriky v Devínskej Novej Vsi a ešte aj darček na pamiatku. Ak mali naozajstné šťastie, prekvapila ich v aute prítomnosť známeho umelca, či umelkyne. Počas 5 dní sa v taxíkoch up!in vystriedalo 10 známych tvárí. Tí, ktorí sa s up!in-om aj odfotili a zverejnili svoju fotku na Facebook stránke Volkswagen alebo na Instagram s hashtagom #upin, boli navyše zaradení do žrebovania o nový Volkswagen up! na mesiac zadarmo.

Kampaň využívala citylighty v Bratislave a Košiciach, rádio a PR články v tlači. Samozrejmosťou bolo využitie sociálnych sietí: Facebooku a Instagramu. HOPIN TAXI zároveň zaslal svojim klientom newsletter a počas trvania akcie klientom vyskočilo po otvorení aplikácie pop up okno s informáciou o akcii. Tiež bola čiastočne upravená aj aplikácia, ktorá dávala ľuďom možnosť zviesť sa zdarma s up!in-om. Všetky informácie o akcii boli sústredené na mikrostránke upin.sk, ktorá bola súčasťou kampane.

Za 5 dní využilo up!in vyše 1000 zákazníkov v Bratislave a vyše 100 v Košiciach.