Okáľ alebo Polo zadarmo

Pre značku Volkswagen sme pripravili výraznú taktickú kampaň na podporu predaja modelu Volkswagen Polo.

Samotná obchodná ponuka je zaujímavá možnosťou výhry. Každý, kto si objedná model Polo za výhodnú cenu s Výmenným bonusom v určenom časovom termíne, bude zaradený do žrebovania o peňažnú výhru vo výške 15000 eur. Keďže cena modelu Polo začína už na úrovni 10990 eur, možnosť výhry kreatívne prezentujeme ako “preplatenie” vozidla.
Kľúčovému vizuálu dominuje okáľ filipínsky – maličký primát, ktorý je charakteristický obrovskými očami. Túto jeho črtu sme kreatívne využili na zvýraznenie headlinu. Okáľ hrá hlavnú rolu aj v online videu.

Kampaň využíva online (video), kampaňovú mikrostránku, outdoor a rádio. Dealeri majú k dispozícii aj eDM a polep vozidiel s motívom kampane.