Knauf Insulation Slovensko spustila od 21. januára novú brandovú kampaň. Kampaň vo svojej prvej fáze išla v TV, neskôr boli použité aj ďalšie kanály: online a BTL.

Kreativitu pripravila agentúra MullenLowe GGK. Marek Pajtáš CEO agentúry hovorí: “Bola a je to pre nás výzva, pretože koncept bude nasadený v 14 európskych krajinách.

Video je v prvej časti legendou o vzniku minerálnej vlny a v druhej časti poukazuje na inovácie, ktoré do segmentu zatepľovacích a izolačných materiálov Knauf Insulation prináša.

Inovatívny spot vytváraný technológiou CGI je v našom prostredí, ale aj širšom okolí rozsahom použitia tejto technológie celkom nebývalý. Produkčne za kampaňou stojí Alien Studio a réžie sa ujal známy a oceňovaný režisér Roman Valent.

Erik Reingraber, kreatívny riaditeľ MullenLowe GGK: “Na kampani pracujeme takmer 3/4 roka a samotný spot sme intenzívne produkovali 5 mesiacov. Idea sa síce nerodila ľahko, ale je až prekvapivo jednoduchá. Vychádza z premisy, že ak ovce nám dávajú vlnu, tak minerálna vlna musí pochádzať z kamenných baranov 🙂 Chcel by som na tomto mieste oceniť inovatívne a odvážne rozhodnutie klienta ako aj enormnú prácu a nadšenie všetkých zúčastnených tvorcov.

Vizitka kampane:

Slovenská verzia videa:

(function(w,d,s,l,i){w[l]=w[l]||[];w[l].push({'gtm.start': new Date().getTime(),event:'gtm.js'});var f=d.getElementsByTagName(s)[0], j=d.createElement(s),dl=l!='dataLayer'?'&l='+l:'';j.async=true;j.src= '//www.googletagmanager.com/gtm.js?id='+i+dl;f.parentNode.insertBefore(j,f); })(window,document,'script','dataLayer','GTM-THR2TB');