News

  • Posted on

    Si kráľ marketingu? Otestuj sa!

    Vytvorili sme pre vás špeciálny zábavný kvíz o reklame a marketingu, ktorý preverí vaše znalosti a rýchlosť. Víťaz (marketingový kráľ MarkeKing) získa úplne nové Audi A3 Sportback na týždeň a zaujímavé ceny máme aj pre ďalších v poradí. Kliknite na www.markeking.sk, zaregistrujte sa a hrajte!

  • Posted on

    MatchM8 by MullenLowe Group

    Naši z MullenLowe Group sa pohrali na Valentína s Love reportami. Vyskúšajte tu.

  • Posted on

    Dvaja klienti jedným tendrom

    Dobrá správa! Vyhrali sme v dvojkolovom tendri a získali sme hneď 2 nových klientov: Slovenský mliekarenský zväz a Slovenský zväz prvovýrobcov mlieka. Chutnú kampaň na podporu slovenských mliečnych výrobkov budeme pripravovať naozaj vo veľkom. Už teraz sa môžete tešiť na televízny spot a okrem neho sa postaráme aj o všetko ostatné, media planning, digitál, atď……

  • Posted on

    MullenLowe GGK pre Pierre Baguette

    Značka Pierre Baguette, výrobca baleného jedla a líder na trhu ukončila tender na kreatívny koncept a marketingovú komunikáciu. Víťazom tendra sa stala naša agentúra. Pierre Baguette pôsobí na slovenskom trhu so svojimi brandovými produktami, ale zároveň je taktiež privátnou značkou Billy. Zakladatelia značky začali pred 23 rokmi ako dvaja kamoši, ktorý mali veľký sen o dobrom jedle. Predávali…

  • Posted on

    3 klince pre 14 krajín

    Veľká radosť! Naša legenda o kamennom baranovi pre Knauf Insulation žne úspechy aj na kreatívnom poli. Na slovenskej súťaži kreativity Zlatý klinec sme touto prácou získali hneď tri ocenenia: Broznový klinec v kategórii Film/Televízna reklama Bronzový klinec v kategórii Craft/Best Film Craft Zlatý klinec v kategórii Craft/Best Artdirection Radosť je o to väčšia, že naša…

  • Posted on

    Hľadá sa chobotnička

    POČÚVA NA MENO JUNIOR Má nápady výtvarný názor je dynamická s chuťou učiť sa a pracovať pre svetové značky. Naposledy bola videná ako grafik, či Junior Art Director v konkurenčných vodách, alebo na freelance. V prípade nájdenia vás pravidelná odmena neminie! KONTAKTUJTE CV@MLGGK.SK

  • Posted on

    Audi Majstrovský bonus

    Audi je hrdým partnerom Petry Vlhovej, historicky najúspešnejšej slovenskej lyžiarky. Preto pri príležitosti majstrovstiev sveta v alpskom lyžovaní prináša na vybrané modely Audi Majstrovský bonus až do výšky 8 000 eur. Viac sa dozviete na tejto stránke.

  • Posted on

    Pre Knauf Insulation medzinárodne!

    Naša agentúra bude zastrešovať nový kreatívny koncept pre Knauf Insulation v 14 krajinách. So značkou Knauf Insulation Slovensko spolupracujeme už dlhoročne, avšak v auguste 2018 sa začala oficiálna spolupráca so zastúpeniami značky v 14 krajinách Európy. Medzi nimi nájdeme napríklad Poľsko, Turecko, Česko, pobaltské krajiny, či krajiny Balkánu. Knauf Insulation je jedným z najväčších svetových…

  • Posted on

    Máme nového klienta – Giltrade

    Začali sme pracovať pre spoločnosť Giltrade. Vytvorili sme pre ňu novú produktovú značku Dog’s Chef vrátane loga, produktové etikety a tiež vizuálnu identitu pre kamenný obchod. Slovenská spoločnosť Giltrade sa zaoberá výrobou a dovozom kvalitného krmiva pre psov a iné zvieratá. V súčasnosti pripravuje otvorenie kamenného obchodu. Krmivo značky Dog’s Chef si tak budú môcť…

  • Posted on

    Vyhrali sme tender na projekt od YIT

    Máme nového klienta! Developerská skupina YIT Slovakia uzavrela tender na kreatívny koncept a marketingovú komunikáciu areálu bývalej Bratislavskej cvernovej továrne. Víťazom a dodávateľom reklamných služieb pre areál bývalej Bratislavskej cvernovej továrne sa stala naša agentúra MullenLowe GGK. Výberového konania sa zúčastnilo celkom 6 agentúr z 8 oslovených. „Aj napriek tomu že, podľa viacerých zúčastnených agentúr,…

  • Posted on

    Bronz na Klinci

    Náš print pre klienta Volkswagen získal v kategórii Print a poster bronzový klinec. Vizuál ilustruje hlavný benefit vozidla – vynikajúcu priechodnosť terénom – a je zaujímavý aj tým, že neukazuje auto. Gratulujeme všetkým, ktorí sa na práci podieľali!

  • Posted on

    Októbrové víťazstvo!

    Náš vizuál pre Volkswagen Touareg získal v októbrovom kole hodnotenia Stratégii dve prvé miesta: v kategórii OOH i v kategórii print. Vizuál si môžete pozrieť tu.

  • Posted on

    Sme víťazi v 2 kategóriách

    Každý mesiac počas celého roka vyberala porota Hodnotenia Stratégií zložená z 10 odborníkov najkreatívnejšie reklamy na Slovensku. Po roku poznáme absolútnych víťazov v jednotlivých kategóriách. Nás najviac teší, že v dvoch z jedenástich kategórií sme obsadili prvú priečku: v kategórii Print sme zvíťazili so skladacím inzerátom A4 Avant pre značku Audi a v kategórii Online…

  • Posted on

    Získali sme VW Úžitkové vozidlá

    Od leta začíname spolupracovať s novým klientom – Volkswagen Úžitkové vozidlá. Modely ako Caddy, Multivan, Transporter, Amarok či Crafter sú vo svojich segmentoch pojmami. Sme veľmi radi, že zaparkovali práve u nás.

  • Posted on

    Máme 3 Klince!

    Máme za sebou úspešný Zlatý klinec. Z 5 prihlášok sme získali 4 shortlisty, ktoré sme premenili na 3 Klince. A to všetko s 2 prácami. Ľudove vozidlá pre Volkswagen získali striebro v kategórii video a bronz v “kráľovskej” kategórii kampaň. A s Audi A4 Avant sme získali bronz v kategórii print. Ďakujeme všetkým, ktorí sa…

  • Posted on

    Vyhrali sme tender na Bramac

    Začiatkom mája vyhlásila spoločnosť Bramac tender, do ktorého pozvala nás (súčasnú agentúru) a agentúru Zaraguza. Predmetom tendra bola kampaň na produktovú inováciu – vylepšený povrch škridly pod názvom Platinum. V tendri sme zvíťazili. Podľa slov Marcela Modranského, marketingového manažéra Bramacu, sme opäť presvedčili kvalitným strategickým backgroundom a výraznými kreatívnymi konceptmi. Klient ocenil aj mediálne odporúčania….

  • Posted on

    ZO SIETE: Za olympijský skateboarding

    V auguste 2016 rozhodne Olympijský výbor o tom, či sa skateboarding stane olympijským športom. Ak bude rozhodnutie kladné, táto disciplína sa objaví na Olympiáde v Tokiu v roku 2020. Na podporu tohto športu vytvorila značka Nomad skateboards spolu so španielskou agentúrou LOLA MullenLowe netradičnú kampaň. Agentúra vytvorila dizajn skateboardu s motívom pochodne, ktorý je známym…

  • Posted on

    Uvádzacia kampaň pre n.o.

    Podieľame sa na dobrej veci. Pre neziskovú organizáciu Deťom s rakovinou sme vytvorili vizuál, ktorý je súčasťou jej uvádzacej komunikácie. Za vznikom organizácie stoja rodičia detí, ktoré prechádzajú alebo prešli procesom liečby. Vedia, čo rodiny onkologicky chorých detí potrebujú, patria k nim. Vo výkonných orgánoch organizácie sú zástupcovia rodičov, lekárov i odliečených pacientov. Hlavným cieľom…

  • Posted on

    Lowe GGK sa mení na MullenLowe GGK

    V máji 2015 došlo k spojeniu americkej agentúry Mullen s globálnou sieťou Lowe and Partners. Vznikol nový subjekt MullenLowe Group. V januári 2016 bola predstavení nová korporátna identita skupiny. Najvýraznejším prvkom novej identity značky je logo „Challenger Octopus“, ktoré je dielom MullenLowe Brasil. Jose Miguel Sokoloff, prezident MullenLowe Group Global Creative Council: „Nová identita značky…

  • Posted on

    ZO SIETE: Candide Thovex pre quattro

    Francúz Candide Thovex je profesionálny lyžiar, filmár a zabávač. Zároveň je hlavnou postavou nového online videa pre quattro. To je založené na predpoklade, že pre quattro “all conditions are perfect conditions”. Video je dielom francúzskej agentúry Lowe Stratéus.

  • Posted on

    ZO SIETE: Jeremy Renner pre značku Rémy Martin

    Myšlienkou kampane je claim One Life/Live Them. Vychádza z faktu, že konzumenti majú síce len jeden život, ale dokážu ho žiť bohato a pestro. Majú viac talentov, objavujú v sebe stále nové a nové vášne. A nasledujú všetky svoje sny. Úlohou kampane je povzbudzovať ich v tom, aby žili “všetky svoje životy”. Tvárou kampane je…