Od leta začíname spolupracovať s novým klientom – Volkswagen Úžitkové vozidlá. Modely ako Caddy, Multivan, Transporter, Amarok či Crafter sú vo svojich segmentoch pojmami. Sme veľmi radi, že zaparkovali práve u nás.
Od leta začíname spolupracovať s novým klientom – Volkswagen Úžitkové vozidlá. Modely ako Caddy, Multivan, Transporter, Amarok či Crafter sú vo svojich segmentoch pojmami. Sme veľmi radi, že zaparkovali práve u nás.
Máme za sebou úspešný Zlatý klinec. Z 5 prihlášok sme získali 4 shortlisty, ktoré sme premenili na 3 Klince. A to všetko s 2 prácami. Ľudove vozidlá pre Volkswagen získali striebro v kategórii video a bronz v “kráľovskej” kategórii kampaň. A s Audi A4 Avant sme získali bronz v kategórii print. Ďakujeme všetkým, ktorí sa…
Začiatkom mája vyhlásila spoločnosť Bramac tender, do ktorého pozvala nás (súčasnú agentúru) a agentúru Zaraguza. Predmetom tendra bola kampaň na produktovú inováciu – vylepšený povrch škridly pod názvom Platinum. V tendri sme zvíťazili. Podľa slov Marcela Modranského, marketingového manažéra Bramacu, sme opäť presvedčili kvalitným strategickým backgroundom a výraznými kreatívnymi konceptmi. Klient ocenil aj mediálne odporúčania….
V auguste 2016 rozhodne Olympijský výbor o tom, či sa skateboarding stane olympijským športom. Ak bude rozhodnutie kladné, táto disciplína sa objaví na Olympiáde v Tokiu v roku 2020. Na podporu tohto športu vytvorila značka Nomad skateboards spolu so španielskou agentúrou LOLA MullenLowe netradičnú kampaň. Agentúra vytvorila dizajn skateboardu s motívom pochodne, ktorý je známym…
Podieľame sa na dobrej veci. Pre neziskovú organizáciu Deťom s rakovinou sme vytvorili vizuál, ktorý je súčasťou jej uvádzacej komunikácie. Za vznikom organizácie stoja rodičia detí, ktoré prechádzajú alebo prešli procesom liečby. Vedia, čo rodiny onkologicky chorých detí potrebujú, patria k nim. Vo výkonných orgánoch organizácie sú zástupcovia rodičov, lekárov i odliečených pacientov. Hlavným cieľom…
V máji 2015 došlo k spojeniu americkej agentúry Mullen s globálnou sieťou Lowe and Partners. Vznikol nový subjekt MullenLowe Group. V januári 2016 bola predstavení nová korporátna identita skupiny. Najvýraznejším prvkom novej identity značky je logo „Challenger Octopus“, ktoré je dielom MullenLowe Brasil. Jose Miguel Sokoloff, prezident MullenLowe Group Global Creative Council: „Nová identita značky…
Francúz Candide Thovex je profesionálny lyžiar, filmár a zabávač. Zároveň je hlavnou postavou nového online videa pre quattro. To je založené na predpoklade, že pre quattro “all conditions are perfect conditions”. Video je dielom francúzskej agentúry Lowe Stratéus.
Myšlienkou kampane je claim One Life/Live Them. Vychádza z faktu, že konzumenti majú síce len jeden život, ale dokážu ho žiť bohato a pestro. Majú viac talentov, objavujú v sebe stále nové a nové vášne. A nasledujú všetky svoje sny. Úlohou kampane je povzbudzovať ich v tom, aby žili “všetky svoje životy”. Tvárou kampane je…
Hlavným hrdinom konceptu “Air on the side of humanity” je holub, ktorý sníva o lietaní. Zaujímavá idea a pútavá produkcia spotu nenásilne komunikuje benefity leteckej spoločnosti jetBlue: viac miesta na nohy, zábava na palube počas letu alebo špičkový servis pre cestujúcich. Kampaň pripravila bostonská agentúra MullenLowe.
Projekt investičnej skupiny Penta s názvom Bory Home si na marketingovú komunikáciu vybral reklamnú agentúru Lowe GGK. Tender sa konal za účasti 5 agentúr. Lowe GGK sa bude starať o celú kreatívnu komunikáciu aj stratégiu pripravovaného developerského projektu. Jedná sa o novú mestskú štvrť, ktorá vyrastie v blízkosti komplexu Bory Mall a začiatok výstavby je naplánovaný na…
V máji 2015 sa globálna sieť Lowe and Partners spojila s americkou agentúrou Mullen a vytvorili MullenLowe Group, ktorá je súčasťou Interpublic Group of Companies (IPG). MullenLowe Group predstavuje sieť 90 agentúr v 65 krajinách sveta. MullenLowe Group tvoria MullenLowe, ktorá sa zaoberá stratégiou značiek, komunikačných stratégií, tvorbou kreatívneho obsahu a navrhovania kampaní cez všetky…