News

  • Posted on

    ZO SIETE: Nová kampaň pre leteckú spoločnosť

    Hlavným hrdinom konceptu “Air on the side of humanity” je holub, ktorý sníva o lietaní. Zaujímavá idea a pútavá produkcia spotu nenásilne komunikuje benefity leteckej spoločnosti jetBlue: viac miesta na nohy, zábava na palube počas letu alebo špičkový servis pre cestujúcich. Kampaň pripravila bostonská agentúra MullenLowe.

  • Posted on

    Lowe GGK pre Bory Home

    Projekt investičnej skupiny Penta s názvom Bory Home si na marketingovú komunikáciu vybral reklamnú agentúru Lowe GGK. Tender sa konal za účasti 5 agentúr. Lowe GGK sa bude starať o celú kreatívnu komunikáciu aj stratégiu pripravovaného developerského projektu. Jedná sa o novú mestskú štvrť, ktorá vyrastie v blízkosti komplexu Bory Mall a začiatok výstavby je naplánovaný na…

  • Posted on

    Vznik MullenLowe Group

    V máji 2015 sa globálna sieť Lowe and Partners spojila s americkou agentúrou Mullen a vytvorili MullenLowe Group, ktorá je súčasťou Interpublic Group of Companies (IPG). MullenLowe Group predstavuje sieť 90 agentúr v 65 krajinách sveta. MullenLowe Group tvoria MullenLowe, ktorá sa zaoberá stratégiou značiek, komunikačných stratégií, tvorbou kreatívneho obsahu a navrhovania kampaní cez všetky…