Keď sa spustí kampaň, ktorá má za cieľ nielen informovať, ale aj viesť k akcii, musíte zaujať na prvý pohľad. To je presne to, čo sa podarilo agentúre MullenLowe GGK s najnovšou kampaňou pre vernostný program BILLA Bonus.
„Zadanie bolo zdanlivo jednoduché. Chceme, aby si ľudia čo najviac sťahovali apku. A zároveň si našu kampaň všimli, keďže vernostných programov je okolo nás viac než dosť. A tak nám napadlo porušiť zabehané princípy a z QR kódu, ktorý väčšinou len niekam odkazuje, sme urobili dominantný symbol kampane. Vo všetkých formátoch, v televízii a dokonca aj na billboarde. QR kód je tak priamo spojený s cieľom kampane – maximálne uľahčiť používateľovi cestu k stiahnutiu aplikácie,“ povedal Peter Ižo, Associate Creative Director agentúry MullenLowe GGK.
„QR kód sa síce považuje za prekonaný element, závisí však od jeho použitia. My sme ho povýšili a podarilo sa nám z neho spraviť centrálny prvok kreatívy. A to pri zachovaní príjemnej estetiky vizuálov. Je jasným odkazom na aplikáciu BILLA Bonus a napriek jeho dominantnosti vo vizuáloch, či počas celého TV spotu alebo sponzoringu, nepôsobí vôbec rušivo. Práve naopak,“ doplnil Štefan Hellvis Klučka, Art Director agentúry MullenLowe GGK.
Žiadne zbytočne zložité prístupy, žiadne zdĺhavé inštrukcie a komplikované posolstvá. Kľúčom je QR kód, ktorý sa objavuje na všetkých formátoch – v TV spote, na OOH, v instore komunikácii, dokonca aj v online. Hlavnou tvárou kampane je Gabriela Marcinková, ktorá svojím účinkovaním podporuje vnímanie aplikácie ako moderného a praktického nástroja, ktorý robí nakupovanie v BILLA ešte výhodnejším a zábavnejším.
Nová kampaň nezostáva len pri jednoduchej vizuálnej komunikácii s cieľom stiahnuť si aplikáciu, ale aj motivuje k jej pravidelnému používaniu. Súčasťou kampane je aj súťaž o atraktívne ceny. S touto kampaňou BILLA jasne ukazuje, že tradičný vernostný program nemusí byť nudný – stačí ho prispôsobiť dnešným potrebám digitálnej doby.
„Minuloročná kampaň na predstavenie nových benefitov BILLA Bonus karty bola jednou z najúspešnejších kampaní nového konceptu, čo sa týka obchodných výsledkov, aj Ad tracking parametrov. Preto sme mali pred sebou tento rok veľkú výzvu, ako našich zákazníkov opäť zaujať. Stavili sme na tento neštandardný, vizuálne veľmi pútavý koncept, vychádzajúci z našej dlhodobej strategickej komunikácie, pomocou ktorého jednoduchým spôsobom postupne predstavíme širokú paletu benefitov našej vernostnej aplikácie,“ hovorí Dana Jánošová, Communication manager, BILLA.
„Veríme, že naša nová kampaň ukáže našim zákazníkom, že vernostný program môže byť nielen výhodný, ale aj zábavný. Naša BILLA Bonus aplikácia spája atraktívne zľavy s hernými prvkami, vďaka čomu sa stáva nakupovanie interaktívnejšie a dynamickejšie. Sme presvedčení, že moderný vernostný program by mal odrážať digitálne trendy a prispôsobovať sa očakávaniam zákazníkov, ktorí hľadajú viac než len úsporu – chcú aj zábavu a zážitok,“ hovorí Ivica Jančárová, CRM & digital manažérka, BILLA.
V prípade, že aj vy chcete zažiť nákupy s BILLA Bonus aplikáciou, máte ju teraz na dosah ruky – stačí si všímať OR kódy, jeden sken a ste vo svete zliav a odmien.