Dizajn pre značku Kozí vŕšok

Kozí vŕšok

Našou úlohou bolo značku zadefinovať a dať jej novú tvár, ktorá bude vystihovať jej podstatu.

Ešte pred tvorbou loga a dizajnu sme zadefinovali manifest značky:
Máme chuť robiť dobré veci, a preto vznikol Kozí vŕšok. Na začiatku je kozie, kravské a ovčie mlieko v bio kvalite od miestnych farmárov. U nás mlieko spracujeme. Samozrejme prirodzene a bez chémie, aby si zachovalo čo najviac živín. Pri výrobe syrov a jogurtov používame moderné stroje, ale nie sme fabrika. Dodržiavame tradičné postupy a všetko čo vyrábame, prechádza našimi rukami. Doslova. Výsledkom je naozajstná chuť mlieka v jogurtoch, poctivá chuť čerstvého aj zrejúceho syra.

Dizajn sa inšpiruje manifestom. Narába s grafickými prvkami, ktoré odkazujú na tradície a prírodnosť, podarilo sa nám však vyhnúť “ovečkovo-čipkovo-bačovským” klišé. Pozadia, ktoré sú pri jednotlivých výrobkoch, vznikli ako ručne maľované akvarely na papier. Podľa použitia využívajú buď abstraktnejšie alebo konkrétnejšie motívy. Ich účelom je rozlíšiť buď typ použitého mlieka pri neochutených výrobkoch, alebo použitú príchuť pri ochutených výrobkoch. Kvôli jednoznačnej informácii o mlieku a príchuti výrobku sú navyše ešte použité piktogramy zvierat, väčšia ilustrácia príchute a textová informácia. Použitý font je moderný, ale tiež odkazuje na tradičnú ľudovú ornamentálnosť.