Uvedenie novej Fabie

ŠKODA

Doplnková aktivita k launchu novej Fabie. Na druhý deň po tlačovej konferencii k predstaveniu novej Fabie sme zorganizovali „guerillu“ pred vybraným showroomom ŠKODA.

Zorganizovali sme rad mladých i starších ľudí, ktorí netrpezlivo čakajú na to, aby si mohli pozrieť/objednať novú Fabiu. Natočili sme krátke video „bez komentára“, ktoré malo pôsobiť autenticky spravodajsky. ŠKODA ho mala na svojej stránke a FB, tiež bolo na youtube. Info o rade pred showroomom sa objavilo aj v dopravných správach v rádiu. Na druhý deň sa správa o udalosti objavila v najčítanejšom denníku Nový čas v rámci špeciálneho projektu.

Cieľom bolo prostredníctvom netradičných PR nástrojov upozorniť na príchod novej Fabie. Aktivita bola in line s medzinárodným headlinom kampane „Stealing attention“, ktorý sme v SK lokalizovali ako „Získa si vás“.

SAS_guerilla_rad_visual