News

Posted on

Vyhrali sme tender na projekt od YIT

Máme nového klienta! Developerská skupina YIT Slovakia uzavrela tender na kreatívny koncept a marketingovú komunikáciu areálu bývalej Bratislavskej cvernovej továrne. Víťazom a dodávateľom reklamných služieb pre areál bývalej Bratislavskej cvernovej továrne sa stala naša agentúra MullenLowe GGK. Výberového konania sa zúčastnilo celkom 6 agentúr z 8 oslovených. „Aj napriek tomu že, podľa viacerých zúčastnených agentúr,…

Posted on

Bronz na Klinci

Náš print pre klienta Volkswagen získal v kategórii Print a poster bronzový klinec. Vizuál ilustruje hlavný benefit vozidla – vynikajúcu priechodnosť terénom – a je zaujímavý aj tým, že neukazuje auto. Gratulujeme všetkým, ktorí sa na práci podieľali!

Posted on

Októbrové víťazstvo!

Náš vizuál pre Volkswagen Touareg získal v októbrovom kole hodnotenia Stratégii dve prvé miesta: v kategórii OOH i v kategórii print. Vizuál si môžete pozrieť tu.

Posted on

Sme víťazi v 2 kategóriách

Každý mesiac počas celého roka vyberala porota Hodnotenia Stratégií zložená z 10 odborníkov najkreatívnejšie reklamy na Slovensku. Po roku poznáme absolútnych víťazov v jednotlivých kategóriách. Nás najviac teší, že v dvoch z jedenástich kategórií sme obsadili prvú priečku: v kategórii Print sme zvíťazili so skladacím inzerátom A4 Avant pre značku Audi a v kategórii Online…

Posted on

Získali sme VW Úžitkové vozidlá

Od leta začíname spolupracovať s novým klientom – Volkswagen Úžitkové vozidlá. Modely ako Caddy, Multivan, Transporter, Amarok či Crafter sú vo svojich segmentoch pojmami. Sme veľmi radi, že zaparkovali práve u nás.

Posted on

Máme 3 Klince!

Máme za sebou úspešný Zlatý klinec. Z 5 prihlášok sme získali 4 shortlisty, ktoré sme premenili na 3 Klince. A to všetko s 2 prácami. Ľudove vozidlá pre Volkswagen získali striebro v kategórii video a bronz v “kráľovskej” kategórii kampaň. A s Audi A4 Avant sme získali bronz v kategórii print. Ďakujeme všetkým, ktorí sa…

Posted on

Vyhrali sme tender na Bramac

Začiatkom mája vyhlásila spoločnosť Bramac tender, do ktorého pozvala nás (súčasnú agentúru) a agentúru Zaraguza. Predmetom tendra bola kampaň na produktovú inováciu – vylepšený povrch škridly pod názvom Platinum. V tendri sme zvíťazili. Podľa slov Marcela Modranského, marketingového manažéra Bramacu, sme opäť presvedčili kvalitným strategickým backgroundom a výraznými kreatívnymi konceptmi. Klient ocenil aj mediálne odporúčania….

Posted on

ZO SIETE: Za olympijský skateboarding

V auguste 2016 rozhodne Olympijský výbor o tom, či sa skateboarding stane olympijským športom. Ak bude rozhodnutie kladné, táto disciplína sa objaví na Olympiáde v Tokiu v roku 2020. Na podporu tohto športu vytvorila značka Nomad skateboards spolu so španielskou agentúrou LOLA MullenLowe netradičnú kampaň. Agentúra vytvorila dizajn skateboardu s motívom pochodne, ktorý je známym…

Posted on

Uvádzacia kampaň pre n.o.

Podieľame sa na dobrej veci. Pre neziskovú organizáciu Deťom s rakovinou sme vytvorili vizuál, ktorý je súčasťou jej uvádzacej komunikácie. Za vznikom organizácie stoja rodičia detí, ktoré prechádzajú alebo prešli procesom liečby. Vedia, čo rodiny onkologicky chorých detí potrebujú, patria k nim. Vo výkonných orgánoch organizácie sú zástupcovia rodičov, lekárov i odliečených pacientov. Hlavným cieľom…

Posted on

Lowe GGK sa mení na MullenLowe GGK

V máji 2015 došlo k spojeniu americkej agentúry Mullen s globálnou sieťou Lowe and Partners. Vznikol nový subjekt MullenLowe Group. V januári 2016 bola predstavení nová korporátna identita skupiny. Najvýraznejším prvkom novej identity značky je logo „Challenger Octopus“, ktoré je dielom MullenLowe Brasil. Jose Miguel Sokoloff, prezident MullenLowe Group Global Creative Council: „Nová identita značky…

Posted on

ZO SIETE: Candide Thovex pre quattro

Francúz Candide Thovex je profesionálny lyžiar, filmár a zabávač. Zároveň je hlavnou postavou nového online videa pre quattro. To je založené na predpoklade, že pre quattro “all conditions are perfect conditions”. Video je dielom francúzskej agentúry Lowe Stratéus.

Posted on

ZO SIETE: Jeremy Renner pre značku Rémy Martin

Myšlienkou kampane je claim One Life/Live Them. Vychádza z faktu, že konzumenti majú síce len jeden život, ale dokážu ho žiť bohato a pestro. Majú viac talentov, objavujú v sebe stále nové a nové vášne. A nasledujú všetky svoje sny. Úlohou kampane je povzbudzovať ich v tom, aby žili “všetky svoje životy”. Tvárou kampane je…